2012. gada 17. oktobris

Apkarojam aukstumpumpas!

Atkal klāt rudens un kopā ar to mana ilggadējā draudzene - aukstumpumpa! Nekad par mani neaizmirst un apciemo vismaz reizi sezonā, nereti pat biežāk. Īpaši patīkams viņas apciemojums ir pirms svarīgiem pasākumiem, kuros esmu izsapņojusi izskatīties satriecoši... Grrr.... Mazā katastrofa, izmisums, depresija! 
Vairāku gadu gaitā esmu izmēģinājusi teju visus aptiekās pieejamos līdzekļus, arī tautā izslavēto zobu pastu (izmēģināt ausu sēru man pietrūka drosmes) - neviens no tiem man nepalīdz tikt no tās vaļā ātrāk par 3-4 dienām, reizēm pat nedēļu. Taču beidzot esmu atradusi superlīdzekli, kas manu aukstumpumpu sadziedēja pusotras dienas laikā! Esmu par šo līdzekli jau rakstījusi, tikai no cita rakursa - Moa The Green Balm.


Uzskates materiāli, protams, izpaliks. Tāpēc jums būs jātic man uz vārda :) Nelūgtā viešņa pie manis ieradās pirmdienas vēlā vakarā, steidzīgi uzsmērēju Acic 5% krēmiņu, taču no rīta skats bija vēl briesmīgāks. Nekāds brīnums, jo Acic man nekad īpaši nav palīdzējis, tomēr es katru reizi turpinu to smērēt, cerot uz brīnumu. Esot jau darbā, atcerējos par Moa Green Balm un tā unikāli dziednieciskajām īpašībām. Tieši par aukstumpumpām gan nekas nebija minēts, bet ražotājs bija norādījis, ka balzams ir antibakteriāls, dziedē sīkas brūces un čūlas, tā nu es nolēmu izmēģināt šo uz lūpām - sliktāk taču nebūs! Paskatoties spogulī pēc pāris stundām, nebija iespējams nepamanīt, ka aukstumpumpa ir samazinājusies apjomos. Nopriecājos un atkal uzzieķēju zaļo balzamiņu, un tā ik pēc pāris stundām. Tagad ir pagājusi diennakts un kādas 5 stundas no brīža, kad pirmo reiz uzziedu Moa Green Balm, un aukstumpumpas tikpat kā vairs nav. Domāju, ka līdz vakaram tā būs pilnībā izzudusi. Aleluja! Šis noteikti būs mans HG produkts, kam vienmēr jāatrodas manā somiņā.

Kā jūs tiekat galā ar aukstumpumpām?


13 comments:

  1. Oho, šādu līdzekli redzu pirmo reizi.
    Vispār kādreiz aukstumpumpas man patiešām metās uz katru gadalaiku maiņu, bet tagad jau kādus 2 gadus tās mani vairs nepiemeklē, par to, protams, nesūdzos :)
    Bet man vislabāk palīdzēja tieši imunitātes stiprināšana un ingvera šķēlīte uz aukstumpumpas. Dīvaini izklausās, bet tiešām palīdz!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, noteikti pie vainas ir imunitātes pavājināšanās, jādzer vitamīni laikam.

      Dzēst
  2. man pret aukstumpumpām palīdz tikai 2 lietas:
    President zobu pasta(esmu mēģinājusi likt citas, bet nekāda labuma nav)
    AVON balzāms ar bišu vasku (tiešām palīdz visam)
    esmu izmantojusi arī oriflame universālo balzāmu, bet tas man vispār nepalīdzēja.

    cik vispār šāds brīnums maksā? un kur var nopirkt?!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man laikam bija neīstā zobu pasta, jo pilnīgi nekāda jēga nebija.
      Moa zaļo balzamu var pasūtīt feelunique - http://www.feelunique.com/brands/moa

      Dzēst
  3. paldies par linku ) Tu biji netaisnīgi nepamanīta

    AtbildētDzēst
  4. Sveika! Es arī nominēju Tevi The liebster blog award http://ievasnagi.blogspot.com/2012/10/the-liebster-blog-award.html

    AtbildētDzēst
  5. Ooo, jā! Tas ar ir mans favorīts - savu darbiņu dara lieliski un pie tam viņš vēl ir daudzfunkcionāls!
    Otrs labākais līdzeklītis, kam man ar ļoti palīdz pret aukstumpumpām ir Zovirax ziede. Vienīgais mīnuss, tās cena (ap 5Ls/2gr).

    AtbildētDzēst
  6. paldies par rakstu :)
    seko- http://kristinesviskautkas.blogspot.com/ :)

    AtbildētDzēst
  7. Es parasti lietoju tos plāksterīšus, kas aptiekā nopērkami, taču tas galīgi nav tas izdevīgākais variants...

    AtbildētDzēst
  8. Plāksterīši ir vis labākais glābiņš!

    AtbildētDzēst
  9. Šis ir labs līdzeklis, iesaku arī caurspīdīgos plāksterīšus!

    AtbildētDzēst
  10. Lielisks līdzeklis ikkatrai sievietei! Iesaku!:)

    AtbildētDzēst