2012. gada 7. septembris

Mans šodienas prieks! :)

Lai pat drūma un lietaina diena rādītos priecīgās krāsās, nemaz nevajag daudz - šodien mans mazais sievišķīgais prieciņš ir jaunā nagu laka, kas lieliski turas uz maniem nagiem jau kopš pirmdienas rīta, un ir teju bez valkājuma pazīmēm! Man visa darba diena paiet pie datora, aktīvi klabinot taustiņus, un laka no nagu stūrīšiem parasti sāk lidot nost jau otrajā dienā, nedēļas vidū esmu spiesta visus pārlakot. Taču ne šoreiz!

Kas ir mana jaunā labākā draudzene? Jaunā Colorama Nr.111 - brūni vecrozā pastelītis ar smalku šimmeri. Dienas gaismā vairāk vecrozā, mākslīgajā apgaismojumā vairāk velk uz brūno. Ļoti skaisti izskatīsies uz iesauļotām rokām. Pigmentēta - pietiek pat ar vienu kārtu, lielisks segums, neveido švīkas. Laba otiņa. Un izcila noturība - ko gan meitene vairāk var vēlēties! :)


Taisnības labad piebildīšu, ka lietoju arī bāzi (DNC Sticky Base Coat) un virskārtu (Seche Vite Dry Fast Top Coat), taču kombinācijā ar citām nagu lakām tādas noturības nebija.

Un re - kamēr tapināju bildes, arī saulīte uzsmaidīja. Dubultprieks! :)

Kāds ir jūsu dienas prieks? :)

7 komentāri: