2012. gada 4. septembris

Syoss Anti-Grease Dry Shampoo, atsauksme

Kaut sausie šampūni jau labu laiku vairs nav nekāds jaunums, pateicoties savai skepsei līdz šim vēl nebiju ar tiem iepazinusies. Man ir taukaina galvas āda un vasaras karstumā matus nākas mazgāt katru rītu, tāpēc acis no prieka iemirdzējās, kad Prisma plauktā pamanīju šo Syoss jaunumu. Raudzījos uz to ar piezemētām, bet tomēr cerībām. Diemžēl pievīla, turklāt smagi! 


Sastāvs: Isobutane, Oryza Sativa Starch, Alcohol denat, Butane, Propane, Parfum, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, Citral, Geraniol.

Iesmidzināts matos, sausais šampūns veido baltu kārtu, kas jo sevišķi pamanāma ir uz tumšiem matiem un izskatās kā sirmums. Pacietīgi un cītīgi to ieķemmējot matos, "sirmums" it kā pazūd, tomēr ieskatoties, var manīt smalkus baltus graudiņus matos, kas spriežot pēc sastāva, ir rīsu ciete. Tā uzsūc taukus no matiem un padara tos matētus, bet gaidītā svaiguma un tīrības sajūta ļoti blāva - pēcpusdienā mati ir tikpat taukaini kā no rīta, pie tam bonusā nāk piepačkātu matu sajūta.
Iepakojums ir ļoti nekvalitatīvs - piespiežot izsmidzinātāju, korķītis iespiežas uz iekšu un to atlaižot, aerosols turpina nākt ārā. Apstādināju tikai, noraujot korķīti un ar nagu knaiblītēm pavelkot uz āru savienotāju. Ja to nebūtu darījusi un, ignorējot kluso šņākšanu, ielikusi pudeli atpakaļ plauktā, nākamā reizē, kad vēlētos to atkal lietot, tā jau būtu tukša. Šobrīd man ir žēl, ka es tieši tā arī neizdarīju...
Par spīti visam augšminētajam, visādi centos ar šo šampūnu sadraudzēties, meklējot ideālo kombināciju - daudzumu, izsmidzināšanas attālumu, pareizo ķemmi un ķemmēšanas tehniku  utt. Rezultātā pēc nepilnu divu nedēļu lietošanas, lietojot katru otro dienu, tiku pie alerģijas - niezošām pumpām uz galvas ādas un uz pieres matu līnijas tuvumā. Piebildīšu, ka neesmu jūtīga un alerģiska, nekad mūžā man nav niezējusi galva no šampūna utt.  Tagad, kad jau vairāk kā nedēļu šampūnu vairs nelietoju, alerģija ir mazinājusies un iespējams es pat varēšu iztikt bez speciāliem līdzekļiem, lai atgūtu savu galvas ādu iepriekšējā stāvoklī.
Ja šis šampūns nebūtu tik katastrofāls, es par to nemaz nerakstītu, ir nepatīkami rakstīt sliktas atsauksmes. Taču attiecībā uz Syoss Anti-Grease Dry Shampoo man negribējās vienkārši norīt aizvainojumu un aizmirst, tāpēc padalos ar savu bēdīgo pieredzi - varbūt tā kādu atturēs no bezjēdzīga pirkuma, kam seko nepatīkami pārsteigumi un emocijas. 

Vai jūs lietojat sausos šampūnus? Ja jā, tad kādus? 

12 comments:

  1. Es uz visu šito padarīšanu skatos skeptiksi.
    Ja mājās ir ūdens un pudele parastā šampūna, tad kāpēc ir jālieto šādi līdzekļi?
    Manuprāt, nekas neizmazgā galvu labāk par ūdeni. :)
    Bet tas tā, manas domas un nesaprašana. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man no rītiem ir trakoti grūti pamosties, uz miega rēķina ziedoju brokastis, nereti krāsojos darbā utt. Tāpēc zelta vērtē ir lietas, pateicoties kurām varu vēl ilgāk pagulēt :))

      Dzēst
  2. Es lietoju Klorane sauso šampūnu, un jā, ja tumši mati tad jāuzmanās. Es to nepūšu redzamās vietas, bet pūšu zem virsēja matu slāņa un tikai pie saknēm (ceru ka saproti). Nelietoju bieži, bet dienās kad tiešām nav laika no rīta ilgi veidot uz žāvēt matus, iepūšu. Man mati, ja gribu staigāt ar izlaistiem, arī jāmazgā katru dienu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, saprotu, tieši tāpat centos lietot arī šo, pūšot tikai pie saknēm. Palūkošu Klorane. Ja pareizi saprotu, tad jāmeklē aptiekās, ja?

      Dzēst
    2. jā, aptiekās, es gan nezinu kāds ir syoss, bet klorane kopumā man patīk.

      Dzēst
  3. man ir re kur 2 rakstiņi par sausiem šampūniem
    http://www.sugarmakeup.blogspot.com/search/label/dry%20shampoo
    bet vispār izmēģināju visus, kurus LV var nopirkt un syoss - pats sliktākais :) mans favorīts Andrew Barton

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O, paldies. Andrew Barton izklausās labs, turklāt arī cena pieņemama. Lūkošu, kur var atrast :)

      Dzēst
  4. man gan šis produkts ļoti labi derēja ceļojuma laikā, nekādas redzamas pēdas neatstāja matos. arī draudzene palietoja to kopā ar mani un uz viņas melnajiem matiem arī nekas nebija redzams. turklāt, šī manta manus matus padarīja smuki kuplus.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas labi, ka vismaz kādam der. Varbūt jūs lietojāt otru veidu, nevis šo? Otrs ir ar gaiši ziliem akcentiem un paredzēts tieši kuplumam..

      Dzēst
  5. Man tieši tāda puslīdz normāla pieredze ar šo. Pirku divreiz, bet laikam vairs nepirkšu, smarža ļoti nepatīk. Sauso šampūnu lietošana šogad man ir tāds jauns ieradums, un retāka matu mazgāšana ir ļoti uzlabojusi matu veselību, tāpēc pagaidām ar sausajiem šampūniem arī turpināšu.

    AtbildētDzēst
  6. Tik daudz to sauso šampūnu! Kā izvēlēties labāko?

    AtbildētDzēst